sendmail + procmail

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Pon, 6 Maj 2002, 09:44:45 CEST

Witam,

Dnia 2 maja 2002 (16:22:45)
Arkadiusz Chomicki naskrobal w temacie "sendmail + procmail":

AC> dziękuję bardzo za pouczający wykład, duzo mi pomoglo
AC> ale w konfiguracji malo
AC> ja wiem ze nie da sie kontrolawac w ten sposob wychodzacych listow
AC> i tlumaczylem to klientowi
AC> ale on tego chce
AC> mowilem mu ze jak wybirze ktos inny smtp to ja tego nie przechwyce
AC> ale on sie uparl i mam problem

AC> kiedys w RH udalo mi sie to zrobic a teraz juz nie

Hmmm zawsze mozesz na firewallu zblokowac ruch wychodzacy na port 25 z
sieci wewnetrznej (oczywiscie pomijajac ten jedynie sluszny SMTP).
Nie da to rozwiazania na 100% ale zawsze cos ;)

Co do sendmaila nie wypowiadam sie bo sie nie znam.

--
pozdrawiam,
milley