Obciążenie proca przy kopiowaniu

Zupa aka Tyler tyler w netbox.pl
Pon, 6 Maj 2002, 10:59:36 CEST

W liście z nie, 05-05-2002, godz. 23:16, Michal Margula pisze:

> HDPARM_hda="-d1 -u1 -c1"
>
> do /etc/sysconfig/hdparm

a co jeszcze mozna zrobic aby 'przyszybczyc' dysk bo mam podobny sprzed
do opisanego na gorze i wydaje mi sie ze dysk dziala za wolno... choc i
tak zmiany tutaj opisane spowodowaly ze Timing buffered disk reads
wzrosl prawie dwukrotnie... ale nadal to tylko 15 mega/sec. natomiast
Timing buffer-cache reads wzrosl jedynie o jeden mega/sec do 53mega.

wydaje mi sie ze to bardzo slabo jak na dysk 5400rpm.

zupa