webalizer

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Pon, 6 Maj 2002, 20:02:15 CEST

Witam

Administruję serverem na którym jest postawiony apach i kilka wirtualnych
stron Myślę, że nie jestem sam, z taką konfiguracją). Używam do generowania
statystyk webalizera.
W związku z tym mam propozycję dodania do paczki webalizer'a następujących
skryptów umożliwiających łatwe generowanie statystyk dla wielu stron
wiryalnych.

------
plik /etc/sysconfig/webalizer :

CONFIGDIR=/etc/webalizer
OPTIONS="-M 1"

-------
plik /etc/cron.hourly/webalizer:

#! /bin/sh
# update access statistics for the web site

SUBDIR="hourly"

if [ ! -f /etc/sysconfig/webalizer ]
then
  CONFIGDIR=/etc/webalizer/
else
  . /etc/sysconfig/webalizer
fi

for CONFIGFILE in `ls -1 "$CONFIGDIR/$SUBDIR/"`
do
  if [ -n "$(echo "$CONFIGFILE" | egrep -v "~$")" ]
  then
    if [ ! -d "$CONFIGDIR/$SUBDIR/$CONFIGFILE" ]
    then
      /usr/bin/webalizer $OPTIONS -c "$CONFIGDIR/$SUBDIR/$CONFIGFILE"
    fi
  fi
done

exit 0