gcc-3.0.4

Przemyslaw Biernat mmelwin w wp.pl
Wto, 7 Maj 2002, 17:26:05 CEST

Dnia wto 7. maj 2002 17:10, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Wszystko to jest kompilowane gccem 3.1. Zresztą całe /dists/nest jest
> mielone tym gccem.

Fajnie ze jest. Mi jednak nie chce sie skompilowac wywala z 10 ekranow tekstu,
ktorego nie da sie przeczytac (Shift+PgUp tak daleko nie siega) ani nawet
przekierowac do pliku, w celu pozniejszego przeczytania. Pozatym 3.0.4 to
jednak jest normalne wydanie a 3.1 to narazie devel, wiec chyba nie calkiem
pewna.
Pozatym wolalbym sam skompilowac sobie QT, bo chcialbym skompilowac z kolkoma
opcjami przy ./configure i nie jestem penien czy byly one podane przy
kompilowaniu dystrybucyjnego QT.
./configure -shared -qt-gif -thread -sm -system-zlib -system-libpng
-system-libjpeg -plugin-imgfmt-mng -no-stl -no-xinerama -platform
linux-g++-objprelink

szczegolnie chodzi o to ostatnie.

Dobrze ze chociaz znalazlem gcc-3.0.4 dla i386

--
Przemyslaw Biernat