Jaki edytor do wav?

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Czw, 9 Maj 2002, 01:01:08 CEST

Dnia Wed, 8 May 2002 22:01:44 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał:

> Faktycznie nie jest zbyt oczywisty w obsłudze... a ja kurde muszę
> tylko pociąć 700MB wav'a...

Ja mam takie gowienko pod javę, LAoE się toto zwie, ale... 700 MB? No nie wiem, trzeba chyba swapa jakiegoś z kosmosu ustawić. właśnie sprawdziłem czy idzie ze 110 MB plikiem. No nie wiem ile ton ramu trzeba by mieć, żeby nerwów nie stracić. Tak czy inaczej działa. http://www.oli4.ch/laoe/
Bez grzebania w sf, wszystko na patelni:                                          http://www.linuxlinks.com/Software/Multimedia/Soundfile_Editors

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]