Mplayer i postprocessing raz jeszcze.

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pią, 10 Maj 2002, 15:07:30 CEST

Dnia Fri, 10 May 2002 13:50:07 +0200
Jacek Sobczak <jaceksobczak w poczta.onet.pl> napisał:

> Po pierwsze to SSE? W logu zamieszczonym przez Marcina Wojtczuka jest
> co innego:> Testing OS support for SSE... yes.
> Jak to uzyskać? Zależy to od karty video? Ja mam Intel 815. No ale to
> chyba kwestia procesora (Pentium III).

rekompilować mplayera. w trakcie kompilacji wykrywa on co siedzi w procku. Potem już się boi :)

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]