VLAN-y na 2.4.18

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 11 Maj 2002, 11:31:48 CEST

On Fri, 10 May 2002, Blues wrote:

> Namieszałeś kilka rzeczy.
Ty Blues tez :> Czemu jak slyszysz "vlan" to myslisz "Intel" ?

> Jeżeli chcesz vlan'y programowe (poprzez vconfig) to używasz
> normalnego modułu eepro100 dostarczanego z normalnym jajkiem.
I nie tylko eepro100!
Wrecz powiem, ze ja to vlanow na 3c59x i pcnet32 uzywam,
a kart Intela unikam :)

Co do 2.4 to tam chyba vlan jest w module i trzeba dac modprobe vlan
przed vconfig.

> A karta Gigabitowa... jeżeli jest na chipach Intela to używasz modułu
> e1000, a nie e100.

> Z żadnym z tych dwóch modułów nie pójdą vlany software'owe.
Pojda, tylko beda sie dziwnie zachowywac.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-