Re: Jak zainstalować PLD z kernelem-2.4?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 14 Maj 2002, 13:20:53 CEST

MK> poldka i trochę innych pakietów). Jak się do tego zabrać? TIA.
Ja pakiety z nesta instaluję recznie. Poldek trochę u mnie krzyczy,
albo lubi instalować rzeczy całkiem mi niepotrzebne typu kernel-smp.
Ściągnasz kernel* + wymagane i instalujesz.
Najlepiej mieć oba kernele przynajmniej przez jakiś czas bo z 2.4
różnie u mnie bywało.

--
 Grzegorz                            mailto:ggodlewski w wi.ps.pl