zytek: SPECS 54321.spec

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Sob, 11 Maj 2002, 19:04:13 CEST

Dnia Sat, 11 May 2002 18:49:54 +0200 (CEST)
PLD CVS napisał(a):

>Module name:	SPECS
>Changes by:	zytek	02/05/11 18:49:54
>
>Modified files:
>	.              : 54321.spec
>
>Log message:
>- finished!

Chyba skończyłem tą gierkę, jestem z siebie dumny ;)
Bo był tam malusi problem z jej uruchamianiem i w ogóle...
Użytkowników zapraszam do zabawy a developerów aby rzucili na to okiem, może
jest coś co można było rozwiązać w inny, lepszy sposób. Nie wiem czy opisy
są wporządku.

Jak wszystko jest ok to mogę podbić rel i można puścić to na buildery.

PS. Pakietu nie ma na FTP jeszcze, jeśli nie chcesz/nie umiesz grzebać w CVSie to gotowe pakiety są na
http://abomb.one.pl/~zytek/pld/54321-1.0.2001.11.16-0.9.i686.rpm -RPM
http://abomb.one.pl/~zytek/pld/54321-1.0.2001.11.16-0.9.src.rpm - SRPM
Nie narzekajcie na transfer, to tylko moje biedne SDI ;)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!