POMOCY!!! fsck mi sie wywraca (...) - nic sensownego nie pomaga...

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 11 Maj 2002, 20:16:03 CEST

Dnia śro, mar 27 2002 o godz. 11:13, Marcin Winkler napisal(a):

> e2fsprogs w wersji 1.25 tez nic nie daje .... przynajmniej na ext2

mialem taki problem z cryptofs'ami wielkosci 8G, jak sie okazalo -
kernele 2.4.17+ maja ograniczenie 2G na urzadzenia blokowe... pomogla
wymiana glibcow na kompilowane pod 2.4 i wymiana e2fsprogs na
kompilowane pod tymi glibcami i naglowkami z 2.4

Ps. dopiero e2fsck powiedzial co go gryzie... a fsck tylko twierdzil, ze
signal 25 i dópa... wogle po zmianie kernela z tego powodu 2 razy mi
wylecialy w kosmos cryptofs'y, ale teraz wydaje sie wszystko byc w miare
stabilne..
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )