DB/2 v7.2

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 12 Maj 2002, 12:21:41 CEST

On Sun, May 12, 2002 at 12:11:16PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Przy okazji: czy nie udało Ci się skompletować jakiś konkretnych
> poprawek czy innych dosdtosowań jakie wymagałoby instalowanie DB/2 na PLD
Jeszcze nie mam nic konkretnego, ale będę próbował coś takiego zrobić.
Poprostu skrypty startowe tworzone przez instalator DB/2 nie bardzo
pasują do PLD.

> ? Ot choćby skrypt startowy czy kawałek pliku konfiguracyjnego lub
> cokolwik innego co mogłoby zostać jako ślad w ogólnodostepnych zasobach
> dzięki którym kolejne osoby które by się do czegoś takiego się
> przymierzały miałyby już krótszą drogę (?).
To są moje początki z DB/2, ale będę się musiał wdrożyć, bo na uczelnię
robię projekt, który docelowo ma działać na DB/2.

> Moze udałoby się to pzrepowac w rpm-a (?).
Jeśli masz na myśli przepakowanie DB/2 w RPM'a to wątpię czy licencja na
to pozwala. Inna sprawa, że DB/2 przychodzi jako zestaw rpm'ów plus
instalator, w którym wybiera się ustawienia a on instaluje odpowiednie
pakiety, tworzy użytkowników itd.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--