VLAN-y na 2.4.18

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 13 Maj 2002, 13:07:06 CEST

On Sat, 11 May 2002 13:58:21 +0200 (CEST)
Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> nooo - ja na kingstone'ach kiedyś używałem.

dwie rzeczy:
1. sprawdzałem na e100 i ians i działa
2. na nowym jądrze też

ale moim celem jest uruchomienie vlanów na Gigabitowej karcie
i vlany działały na niej kiedy było jądro 2.2 natomiast
na 2.4 nie chcą.
Ponieważ karta nie jest (tak myślę) z układem Intelowskim
należy vlany zrobić programowo.

nie wiem co zrobić by na 2.4 ruszyło to.

Pozdrawiam
Grzegorz

PS.
na intelach odpalałem vlany testowy aby pobawić się
sprawdzić działanie