Odzyskiwanie kluczy PGP.

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 13 Maj 2002, 17:34:52 CEST

On Mon, 13 May 2002 17:32:17 +0200
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

> Ależ oczywiście, że tak. W zależności jednak od użytego algorytmu
> faktoryzacji i szybkości komputera będzie to trwało od 6 tygodni do
> kilku milionów czy miliardów lat.

O ile rozumiem górną granicę, to nie jest dla mnie znane źródło tej dolnej.
Jaki to musi być komputer aby w 6 tygodni odtworzył klucz 1024bitowy?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter