Wiecznie (nie)działające połączenie...

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 13 Maj 2002, 21:10:27 CEST

Mam problemik: jak zrobić żeby połączenie przez SDI samo wstawało, jak
padnie całkowicie? Nie chodzi mi o opcję persist. Od czasu do czasu pada mi
całe połączenie, wtedy jedyne co pomaga to 'ifup sdi' (a konfiguracja taka
jak w FAQu). Nie bardzo chce mi się pisać skrypt do crona który co jakiś
czas będzie mi sprawdzał czy działa i ewentualnie podnosił... Wolałbym coś
zgrabniejszego o ile jest to możliwe...

A tak w ogóle to ile razy poldek ponawia próby połączenia jeśli mu padnie
sieć podczas instalacji? Teraz zanim się kapnąłem to doszedł do 61 razu.
Jest jakiś limit czy będzie tak aż do crtl-c?

TIA,
Marcin.

:          admin.at.nius.waw.pl          :
:   Avoid the Gates of Hell - Use Linux  :