Jaki skaner

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 13 Maj 2002, 22:09:45 CEST

On Mon, 13 May 2002, marcinek stecik wrote:

> Witam wszystkich,
>
> Walcze z "Ra" i wlasnie jestem przed zakupem skanera. Czy ktos z Was
> podalczal juz jakis do PLD.

Agfa E50 USB.
Wlasnie stoi obok mnie i dziala z SANE i na ix86 i na PPC.

> Najlepiej zeby mial tez przystawke do slajdow. Jak wyglada sprawa z USB?
Ten ma tylko taka "szybke" do podswietlania.
A USB - dziala, ale uwaga: na przerwaniu gdzie jest USB nie moze byc
zadnej karty uzywajajcej BusMaster PCI (np SCSI) - przynajmniej jak
USB jest obslugiwane przez chipset Intel BX.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-