Odzyskiwanie kluczy PGP.

Marcin Szulga mszulga w wi.ps.pl
Pon, 13 Maj 2002, 22:22:22 CEST

> O ile rozumiem górną granicę, to nie jest dla mnie znane źródło tej dolnej.
> Jaki to musi być komputer aby w 6 tygodni odtworzył klucz 1024bitowy?
Do wszystkich: Witam wszystkich serdecznie (itp. itd. ...jestem tu
pierwszy raz..., studiuje na slynnym wi.ps.pl (-:

Do Piotrka Szymanskiego: Ja w kwestii PGP nie powiem ci nic madrego, ale
jest taki gosc, William Stallings, ktory napisal ksiazke warta ok. 30
zlotych "Ochrona danych w sieci i intersieci" - poczytaj sobie, to
nauczysz sie jak odzyskac swoj klucz.