do jacek at irc.pld.org.pl, samowolka ?

Marcin Winkler qurczak w ry.pl
Wto, 14 Maj 2002, 02:21:17 CEST

Witam,

Niewiem gdzie to zglaszac ale pisze tutaj.
Chcialem sie zapytac dlaczego niejaki jack 'Jarosław Kamper' zalozyl mi bana na #pldhelp na irc.pld.org.pl, na calego hosta z pw216.warszawa.sdi.tpnet.pl
Z tego co pamietam nie robilem zadnych swinstw, flodów a innych typu rzeczy. Niebylo mnie dzien moze pare i odrazu niemoglem wejsc.

Jaki byl powód. Plotki chodza na _normalnym_ serwerze irca ze za hosty, moze za kolor skóry, poprostu niewiem. A tak chcialem wejsc i sprawdzic czy niema znajomego ale teraz to wiem ze teraz niema sensu sie przenosic na tamten server. Bo po co. Moze komus sie ircname nie spodobac i dziekujemy juz panu ...

Tak wiec czekam na jakas informacje

--
Marcin Winkler