cvs SOURCES

Wto, 14 Maj 2002, 02:17:36 CEST

On Mon, 13 May 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Czy po zmianie wersji jakiegos programu xyz-1.0 na xyz-1.1 należy
> wrzućić do SOURCES xyz-1.1.tar.bz2 i ewentualnie skasować
> xyz-1.0.tar.bz2?

Bardzo bym o to prosił.
Nie jest to wymóg co zalecenie. Rozumiem że ktoś kto commit wykonuje np.
używając dial-up nie stać na to zeby wykonywac takie operacje i nie truję
o ile ktoś tego nie wykonuje tylko raczje uzupełniał ale jeżlei ktoś może
to oszczędza czas potzrebny np. mi na ostateczne "obrobienie" pakeitu i
puszczxnie na buildery.

> Czy wystarczy odpowiednio wpisać url w specu do (SOURCE0: http//...) i
> resztą zajmą się buildery?

To jest osobna rzecz neizależna od powyższego. Poprawny url w Source czy
Patch daje mżliwść uzupałnienie tych zasobów w SOURCES pzrez zapuśczenie
buildera a także umożliwia wyktywanie nowych wersji źródeł za pomocą
skryptu pldnotify.awk z SPECS.

kloczek