cvs SOURCES

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 14 Maj 2002, 08:28:43 CEST

I oto dnia sądnego 14 maj 2002, Tomasz Kłoczko napisał(a):

( w sumie miałem tego maila puścić na pld-devel-pl ale palec mi sie w
slrn-pl omsknął i poszło na inną listę ;P)

> Bardzo bym o to prosił.
> Nie jest to wymóg co zalecenie. Rozumiem że ktoś kto commit wykonuje np.
> używając dial-up nie stać na to zeby wykonywac takie operacje i nie truję
> o ile ktoś tego nie wykonuje tylko raczje uzupełniał ale jeżlei ktoś może
> to oszczędza czas potzrebny np. mi na ostateczne "obrobienie" pakeitu i
> puszczxnie na buildery.

OK. będę więc puszczał żródła, ale tylko te mniejsze. Wysyłanie takich
kolosów jak mozilla zostawię osobom o szybkim mniej obciążonym łączu, bo
dla mojego SDI jest to spore wyzwanie.
I jeszcze chciałbym się dowiedzieć kiedy usuwać stare wersje źródeł -
natychmiast wraz z dodaniem nowego tara, czy dopiero jak zobaczę ze
pakiet przeszedł przez buildery? Na razie np starej wersji dctc i dc_gui
nie usuwałem, bo nie wiedziałem czy mogę.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-