RE: Wiecznie (nie)działające połączenie...

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Wto, 14 Maj 2002, 12:33:46 CEST

On Tue, 14 May 2002, Marcin Kurzyna wrote:
[CIACH]

> tego nie mam. co to?
Z man pppd:-)
holdoff n
              Podaje    ile    sekund   czekać   przed   ponownym
              rozpoczęciem połączenia po jego zakończeniu.  Opcja
              ta  ma  efekt  tylko w połączeniu z opcjami persist
              lub demand. Okres  holdoff  nie  jest  używany  gdy
              połączenie zostało zerwane z powodu bezczynności.

> a reszta tak samo i rzeczywiście problem wygląda dokładnie tak jak opisałeś.
> a to ze napisalem ze nie chodzi mi o persist to dlatego ze mam więc to nie
> to.
Jedyne rzowiązania które spotkałem, to albo inittab albo cron. Ale to jest
obejście problemu, a nie rozwiązanie :-) Bo to wygląda na problem z samym
pppd....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.dhs.org