Re: Wiecznie (nie)działające połączenie...

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Wto, 14 Maj 2002, 12:36:23 CEST

On Tue, 14 May 2002, Michal Margula wrote:

> O lcp-* nic nie ma w howto stawiania SDI na PLD. Ja tego nie miałem, chyba
> ;]
Ja wcale nie pisałem, że stawiałem na podstawie tego howto :-). To co mam,
to wynik googlowania, czytania pcola, itp. :-) A to lcp-* to po to, żeby
nie rozłączało przy bezczynnym łączu :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.dhs.org