do jacek at irc.pld.org.pl, samowolka ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 14 Maj 2002, 16:40:45 CEST

On Tue, May 14, 2002 at 12:21:17AM +0000, Marcin Winkler wrote:
> Witam,
>
> Niewiem gdzie to zglaszac ale pisze tutaj.
> Chcialem sie zapytac dlaczego niejaki jack 'Jarosław Kamper' zalozyl mi bana na #pldhelp na irc.pld.org.pl, na calego hosta z pw216.warszawa.sdi.tpnet.pl

To ja. Przepraszam, że poszło na całego identa - już poprawiam na
ident=doko

> Z tego co pamietam nie robilem zadnych swinstw, flodów a innych typu rzeczy. Niebylo mnie dzien moze pare i odrazu niemoglem wejsc.

Z tego co zalogowałem, to wygląda to na /exec -o cat /dev/urandom lub
podobne okolice... Tutaj jest log:

http://jack.eu.org/.logs/.pldhelp/20020508

Godzina 22:39:28

> Jaki byl powód. Plotki chodza na _normalnym_ serwerze irca ze za hosty, moze za kolor skóry, poprostu niewiem. A tak chcialem wejsc i sprawdzic czy niema znajomego ale teraz to wiem ze teraz niema sensu sie przenosic na tamten server. Bo po co. Moze komus sie ircname nie spodobac i dziekujemy juz panu ...

Wyżej jest podany powód.

> Tak wiec czekam na jakas informacje

A ja też mogę? ;)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846