do jacek at irc.pld.org.pl, samowolka ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 14 Maj 2002, 21:47:46 CEST

On Tue, May 14, 2002 at 09:09:11PM +0000, Marcin Winkler wrote:

> Faktycznie. To jest grzech smiertelny. Nie pytam sie dokladnie co takiego strasznego stalo sie Twojej seji, moze ircd orc.pld.org przeciazylem tymi _dwiema_linikami_ . To ze popelnilem jakis blad nieznaczy ze trzeba mnie odrazu izolowac.

Zaraz, z tego co pamiętam, pisałeś:
- "Niebylo mnie dzien moze pare i odrazu niemoglem wejsc."
- "Z tego co pamietam nie robilem zadnych swinstw, flodów a innych typu rzeczy."

To może jeszcze coś z dzisiaj:

00:06:02 -!- mode/#pldhelp [+b *!*@mafia.serveirc.com] by wojrus
00:06:02 -!- Doko was kicked from #pldhelp by wojrus [to jest za chamstwo]

Tak się nieszczęśliwie (dla Ciebie) składa, że wojrus jest Operem tego
serva ;))) Ciesz się, że nie dostałeś K-line'a ;)))

Oprócz tego z obserwacji (inny kanał):

21:39:41 <jack_> .bans *!*@pw216.*
21:39:41 <Bociek> Global bans:
21:39:41 <Bociek> Channel bans for #pług:  (* = not placed by bot)
21:39:41 <Bociek>   [242] *!*@pw216.warszawa.sdi.tpnet.pl (perm) (sticky)
21:39:41 <Bociek>         ktos: Lame nick, lame admin, lame lame.
21:39:41 <Bociek>         Created 137 days ago, last used 137 days ago

ktos != ja ;)

> PS: Podziwiam poczucie humoru.

A ja umiejętności mijania się z faktami ;P~

P.S. Ban jest na *!doko w pw216.warszawa.sdi.tpnet.pl
P.P.S. Zostałeś dodany do użytkowników obserwowanych ;)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.