do jacek at irc.pld.org.pl, samowolka ?

Marcin Winkler qurczak w ry.pl
Śro, 15 Maj 2002, 00:53:46 CEST

On Tue, 14 May 2002 21:47:46 +0200
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> wrote:

o może jeszcze coś z dzisiaj:

> 00:06:02 -!- mode/#pldhelp [+b *!*@mafia.serveirc.com] by wojrus
> 00:06:02 -!- Doko was kicked from #pldhelp by wojrus [to jest za chamstwo]

To rozumiem. Wparowalem od tak sobie rzucilem 2 zdania apropo tego bana w tym i brzydki wyraz i polecialem. Przyznaje sie bez bicia i niemam urazy.

> Tak się nieszczęśliwie (dla Ciebie) składa, że wojrus jest Operem tego
> serva ;))) Ciesz się, że nie dostałeś K-line'a ;)))

Faktycznie juz sie boje. Komu naopowiadasz bajczek o mnie ?

> Oprócz tego z obserwacji (inny kanał):

> 21:39:41 <jack_> .bans *!*@pw216.*
> 21:39:41 <Bociek> Global bans:
> 21:39:41 <Bociek> Channel bans for #pług:  (* = not placed by bot)
> 21:39:41 <Bociek>   [242] *!*@pw216.warszawa.sdi.tpnet.pl (perm) (sticky)
> 21:39:41 <Bociek>         ktos: Lame nick, lame admin, lame lame.
> 21:39:41 <Bociek>         Created 137 days ago, last used 137 days ago
>
> ktos != ja ;)

Domyslam sie. Niewiem co to za kanal i nigdy tam nie wchodzilem. Powiem tylko jedno, masz swoich znajomych i rob swoja mala wojne i malo mnie obchodzi. Moze powiesz kto mnie tak nie lubi skoro masz takie dobre wiadomosci.
Co do reasona :))) usmialem sie :)) Ktos ma jakies kompleksy ?

> P.S. Ban jest na *!doko w pw216.warszawa.sdi.tpnet.pl
> P.P.S. Zostałeś dodany do użytkowników obserwowanych ;)

:)))) Very funny, Panie i wladco. Poprosze liste slow ktorych moge uzywac na #pld i #pldhelp i w jakich godzinach. ;))

--
Marcin Winkler