Program pocztowy podobny do mc.

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 16 Maj 2002, 18:59:17 CEST

On day Thu, May 16, 2002 at 06:54:40PM +0200, Tomek Orzechowski wrote what follows:

> Tak? A obsługuje już może autoryzację po HTTP albo pasywne ftp?
> Developerzy zamiast robić coś potrzebnego dodają bajery... Nie podoba mi
> się to... :-(

A mi się podoba, bo jest szybki i ładny. Ale pasive ftp to jest to czegi
mi jednak najbardziej brakuje, może w wolnej chwili zabiorę się za
implemetację... (SSL obsługuje IMHO dobrze)

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>