ki czort [aumix-gtk]

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Śro, 15 Maj 2002, 08:34:29 CEST

Cześć

Z upgradeowałem sobie wczoraj moje pld (między innymi aumix-gtk)
no i się okazało, że się fonty pozmieniały w aumiksie (są większe).
W pozostałych aplikacjach gtk jest wszystko ok.
gtkrc jest takie jak było, zresztą nie ma w nim nic o fontach.

Tak sobie myślę że pewnie jakieś *.h od gtk się zmieniło. Jeśli
to było zamierzone to proszę podajcie mi jakąś magiczną linijkę na
fonty do .gtkrc, a jeśli nie no to chyba to musze zgłosić na devel.

I jeszcze przy okazji. Czy jest jakiś odpowiednik .gtkrc dla aplikacji
na QT. Taki aviplay u mnie ma zupełnie nieczytelne fonty i nie mam pomysłu
jak to zmienić

--
KrzysiekS

Zupelnie za darmo dajemy Ci wiele... >>> http://link.interia.pl/f15c5