rc-scripts i arp

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 15 Maj 2002, 14:09:30 CEST

On Wed, 15 May 2002 11:50:18 +0200
Dariusz Wlodarczyk <milley w mahle.pl> wrote:

> Witam,
>
> Dnia 15 maja 2002 (11:50:21)
> Tomasz Kłoczko naskrobal w temacie "rc-scripts i arp":

> sdać TK> się tego odczuć.
>
> Zgadzam sie zwlaszcza ze u mnie z ok 250 userow jakos nigdy nikt nie
> dzwonil przy network restart

A ilu z tych userów to tatusiowie, którzy siedzą w domu przy partyjce
scrabble, oglądający giełde, czy kafejki internetowe, czy...

Jak dla mnie EOT, bo naprawdę nie rozumiesz tego bólu bycia ISPem.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter