ki czort [aumix-gtk]

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Śro, 15 Maj 2002, 15:18:59 CEST

W Twoim liście z dnia 15 maj 2002 można przeczytać:
> Tak sobie myślę że pewnie jakieś *.h od gtk się zmieniło. Jeśli
> to było zamierzone to proszę podajcie mi jakąś magiczną linijkę na
> fonty do .gtkrc, a jeśli nie no to chyba to musze zgłosić na devel.

Powinno być cos na ten temat w FAQ (irc.pld.org.pl). A jak nie chce Ci
sie czytac to masz moje .gtkrc:

# -- THEME AUTO-WRITTEN DO NOT EDIT
include "/usr/X11R6/share/themes/Default/gtk/gtkrc"
style "user-font"
{
  font="-adobe-helvetica-medium-r-normal-*-14-*-*-*-p-*-iso8859-2"
}
widget_class "*" style "user-font"
include "/home/users/ediap/.gtkrc.mine"
# -- THEME AUTO-WRITTEN DO NOT EDIT