cos z zaleznosciami ?

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 15 Maj 2002, 20:05:24 CEST

wtorek 14/05/2002  8:51:25, Dariusz Wlodarczyk:
> Witam,
>
> Dnia 13 maja 2002 (17:37:27)
> Paweł A. Gajda naskrobal w temacie "cos z zaleznosciami ?":

> Hmmm, postawmy sie w sytuacji usera.
> Taki szary user jak ja :) mysli ze instaluje cos nowego - w koncu
> xinetd nie ma jeszcze w systemie wiec teoretycznie nie ma co
> upgradowac...

Pozornie, upgrade to także wykorzystanie "Obsoletes" (tak naprawdę
to jest specyficzny upgrade wirtualnego "inetdaemon"). Gdyby chcieć
to "poprawić", to --install nie różniło by się za bardzo od --upgrade.
Ogólnie rzecz biorąc poldek odwzorowuje tutaj zachowanie i opcje rpm-a,
hmm można ew. pomyśleć nad łatwiejszym udostępnieniem z cmdline komend
z trybu interaktywnego.