Program pocztowy podobny do mc.

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 16 Maj 2002, 19:58:46 CEST

I oto dnia sądnego 16 maj 2002, Witold Filipczyk napisał(a):

> Pisać to mi się nie chce.  Jakiś workaround się wymyśli.

> A teraz zupełnie z innej beczki, niezły jest nowy links.

Jeśli nie zauważyłeś to wrzuciłem tego linksa do brancha DEVEL. możesz
go dopieścić jak chcesz ;P Denerwujące jest tylko to, że nie ma
konkretnego nr wersji tylko links-current

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-