Program pocztowy podobny do mc.

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 16 Maj 2002, 20:00:16 CEST

I oto dnia sądnego 16 maj 2002, Witold Filipczyk napisał(a):

> Autoryzacja BASIC jest w elinksie.
> Zrobiłem patcha do gzip-encoding (u mnie działa), jak się lepiej
> angielskiego nauczę, to przeforsuję to rozwiązanie.

> Jak ktoś jest zainteresowany testowaniem tego gzip-encoding,
> to niech sobie ściągnie z cvs elinksa.
> Patch w załączniku.

Czy możesz dołączyć tą łatkę także do tego nowego linksa w branchu
DEVEL? - potestuje więcej osób.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-