Program pocztowy podobny do mc.

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Czw, 16 Maj 2002, 23:55:59 CEST

On czw, maj 16, 2002 at 07:18:46 +0200, Witold Filipczyk wrote:
> Autoryzacja BASIC jest w elinksie.
> Zrobiłem patcha do gzip-encoding (u mnie działa), jak się lepiej
> angielskiego nauczę, to przeforsuję to rozwiązanie.
>
> Jak ktoś jest zainteresowany testowaniem tego gzip-encoding,
> to niech sobie ściągnie z cvs elinksa.
> Patch w załączniku.
Skompilowałem elinksa z tym patchem ale chyba nie działa tak jak powinien :(
Błąd wychodzi podczas ściągania pliku *.gz. Na serwerze plik ten ma ~37kb a
po ściągnięciu ~130kb i nie da się rozpakować. gzip wywala, że plik nie jest
w formacie gz. Po ściągnięciu wgetem wszystko jest w porządku.

zlib-1.1.4-1
elinks-0.4pre7-1

--