problem z postfiksem (jeszcze kilka)

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Pią, 17 Maj 2002, 08:19:04 CEST

Witam,

Dnia 16 maja 2002 (15:49:25)
Michał Kuratczyk naskrobal w temacie "problem z postfiksem (jeszcze kilka)":

MK> Trzeba było tak od razu. W takim razie masz albo zwalony sprzęt (polecam
MK> test memtest i make -j 10 bzImage) albo coś głęboko w systemie (może
MK> glibc). Pakiety masz z binarek czy z src.rpm? Możliwości jest wiele,
MK> albo błąd w źródłach postfixa jest akurat najmniej prawdopodobny w tym
MK> wypadku.

MK> A to wygląda na błąd w konfiguracji.

Hmmmm nie pamietam dokladnie ale kiedys mialem cosik takiego bardzo
dawno temu. Pomoglo poprawienie konfiga do postfixa, chyba chodzilo o
inet_interfaces ale bylo to tak dawno ze nie jestem juz pewien

Zanim wiec zaczniesz grzebac w źródłach sprawdz jeszcze raz konfiga
bo u mnie wszystkie te wymienione przez ciebie smigaja az milo i
zadnych glupot do loga nie pisza :)

--
pozdrawiam,
milley