kde3

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pią, 17 Maj 2002, 17:10:34 CEST

On Wednesday 15 May 2002 13:20, Grzegorz Godlewski wrote:
---ciach---
> Czy ktoś wie co z tym zrobić?

Sorry batory. Też to mam i nie wiem czym to jest spowodowane. Jak na razie
zostaje ci downgrade do kde2 i czekanie, aż ktoś wymyśli czym to jest
spowodowane (ja się będę przez ten weekend jeszcze raz męczył, a jak nic nie
wymyślę to sobie dam spokój).

p.s.
Reinstalka całych ixów i kde nie pomaga :)
Michał Kochanowicz mówił, żę zreinstalował jeszcze kilka pakietów i pomogło.
Jak dojdę który to pakiet to powiem.