kde3

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 18 Maj 2002, 21:59:41 CEST

Dnia Sat, 18 May 2002 21:37:10 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> Nie. Ja wszystkie pakiety kde* buduję sam. Chcę mieć Ra. Jedynymi
> odstępstwami są: qt, kde*, mozilla* i galeon.

Hmm jak byś miał działające KDE3.0 dla Ra możesz to gdzieś powiesić ? bo ja
bym z miłą chęcią pociągnął (chodzi mi głównie o qt, kdebase i kdelibs)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |