kde3

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 19 Maj 2002, 00:34:44 CEST

Dnia Sun, 19 May 2002 00:14:48 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> Co chcesz? Wszystko?

Ja już zassałem, ale jeśli masz możliwość powieszenia wszystkiego z kde3 to
bym był wdzięczny (ja potrzebowałem tamtych 3 + static + devel do nich by kadu
najnowsze testować)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |