[ANNOUNCE]: Nowa lista dyskusyjna ,,pld-discuss-pl''

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 20 Maj 2002, 00:08:04 CEST

I oto dnia sądnego 19 maj 2002, Lukasz Trabinski napisał(a):

> Myślałem, że to oczywiste :-) news://news.wsisiz.edu.pl
> Jeżeli będziesz miał problemy z dostępem, to pisz na emailję.

Wspaniały serwer. Dziękuję ci dobry człowieku z całego serca.
Tylko jedno pytanie, czy mogę się teraz wypisać z list mailowych pld i
wysyłać tylko przez newsy? Czy też trzeba sie jakoś przepisać, żeby nie
dostawać maili z list pld.* a moc wysyłać?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-