[ANNOUNCE]: Nowa lista dyskusyjna ,,pld-discuss-pl''

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 20 Maj 2002, 09:10:32 CEST

On Mon, 20 May 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Ale jak można cokolwiek wysłać? Właśnie próbowałem wysłać przez twój
> serwer i nic na listę nie dociera.

Z tego co wiem, to "przez newsy" dziala tylko czytanie.
Choc widze mozliwosc rozwiazania tego problemu, gdyby Lukasz
skonfigurowal serwer do autoryzacji uzytkownikow i z tego
co wiem to niedlugo tak sie stanie :)

M.

PS. Zeby bylo jasne, pole From: to zadna autoryzacja!

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-