bezpieczny ftp - toche off-topic

Waldemar Buczak tajniak w proterians.net.pl
Pon, 20 Maj 2002, 10:21:22 CEST

witam
troche offtopic ale nie mam sie gdzie z tym zglosic :-(

Postawilem sobie ostatnio proftpd z tls/ssl-em
wszystko ladnie smiga, hasla sa szyfrowane, ... lecz
mam maly problemik z clientem ftp pod windozgroze.
Pod linux-em wiekszosc programow (lftp) oblsuguje tls/ssl
lecz nie spotkalem sie z takim progrmamem pod winde.
Zasadniczo mi to nie jest woglole potrzebne, ale niektorzy klinenci
 z tego kozystaja.
 Da sie to to obejsc wlaczyc  mieszna autoryzacje, ale tego
zbytnio niechce.
Wiec rodzi sie pytanie zna ktosc jakiego kolwiek klineta pod win ktory
potrafil by przeprowadzic autoryzacje klineta poprzez szyforwane
polaczenie tls/ssl ?

pozdrawiam
Tajniak