[ANNOUNCE]: Nowa lista dyskusyjna ,,pld-discuss-pl''

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 20 Maj 2002, 13:40:25 CEST

On Mon, May 20, 2002 at 09:10:32AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Z tego co wiem, to "przez newsy" dziala tylko czytanie.
> Choc widze mozliwosc rozwiazania tego problemu, gdyby Lukasz
> skonfigurowal serwer do autoryzacji uzytkownikow i z tego
> co wiem to niedlugo tak sie stanie :)
>
> M.
>
> PS. Zeby bylo jasne, pole From: to zadna autoryzacja!

Ale dobry sposób, żeby się uchronić przed spamem, a przecież tylko o to
chodzi.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h