java i java-plugin

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Maj 2002, 18:34:12 CEST

On Monday 20 May 2002 18:13, you wrote:
> Mam sun-java-1.4.0-0.2 i niektóre strony w galeonie (mozilli) pokazują
> się częściowo źle (przykładowo chat onet-u). Nie jest to tragedia, bo
> chodzi o jakieś drobiazgi - aplety generalnie działają dobrze. Czy
> któraś z pozostałych java (ibm, blackdown) daje lepsze rezultaty, czy
> nie warto się z nimi wysilać ?
Co Ci nie działa z sunowską javą? U mnie jest OK. W czacie onetu jedyne, co
jest nie tak, to po starcie przy liście z loginami jest taki nierozwinięty
roller, ale jak się kliknie "Wybierz pokój" a potem znowu "Czatują" to
wszystko jest OK. No i jeszcze może to, że jak się otwiera okienko do
rozmowy, jak ktoś mnie wywołuje, to trzeba mu lekko zmienić rozmiar, bo
kontrolki są niedopasowane do romiaru okna. Poza tym działa OK.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537