Wlaczanie demona fam do xinetd.

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 21 Maj 2002, 21:12:28 CEST

On Mon, 20 May 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> A .. o to chodzi.
> Już myślałem że to jakiś wybnalazek w samym xinetd.
> No to zaglądamy do speca od fam i tam znajdziesz cos co sam dodałem :)
[...]
> Obecne rc-inetd nie ma wsparcia do RPC.
> Wiadomo że obecny xinetd ma wsparcie do RPC. Prawdopodobnie też ma takowe
> inetd (o tym dalej).
> Trzebaby sparwdzić jak to wygląda z w rlinetd który chyba jest najczęściej
> uzywany na systemach z PLD :)

Apropos inetów...
Pragnąłbym zwrócić uwagę na to iż jest problem z usługami idącymi po SSL'u
w inetach innych niż inetd. O ile u mnie pop3s chodził na rlinecie (wiem,
że ludzie się skarżyli, że nie chodzi - nawet w BTSie coś jest), ale już
imaps nie chciał. To samo na xinetd. Po przesiadce na inetd jak ręką odjął
- po prostu zaczęło normalnie działać.

Nie wiem czemu tak jest - próbowałem namierzyć stracem co się dzieje, ale
nic szczególnego nie widziałem.

Od strony używkownika wygląda, że po prostu nie pyta o żadne hasło
(gadzina).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...