Nie działające kde3

Wto, 21 Maj 2002, 22:59:52 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Pakowacze mają już dostęp do niego od około 2 tygodni. W tym czasie
> wyszło kilka drobnych problemów, które zostały poprawione jeszcze w
> ramach 3.0.1, co spowodowało opóźnienie.
Czemu tego jeszcze nie wrzuciłeś do CVSu PLD? W końcu afaik paczkowacz
jesteś :-)

Wydaje mi się, że gdyby to się znalazło w cvsie ale nie na ftpie (tzn
do oficjalnego release) to było by OK również dla ludzi z KDE.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr