X- znowu, już wymiekam

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 22 Maj 2002, 11:41:01 CEST

On Tue, May 21, 2002 at 11:31:39PM +0200, Panta rei wrote:
>               ^^^^^^^^^
>
> Tu zmieniłem domyślny kolor na 8 bit i zaczęły sie odpalać.
> Teraz mam jeszcze jedno pytanko (pewnie banalne), ale powiedzcie panowie
> gdzie zmienić domyślną rozdzielczość, bo startuje w takiej, że klawisz
> "K" ma 5x5 cm? 320x240 albo i mniej

Wyżej napisałeś, że używasz drivera "vga". No a VGA to już ma do siebie,
że przy głębokości koloru 8bit może najwięcej wyciągnąć 320x200,
a przy głębokości 4bit: 640x480.

Może lepiej użyj właściwego drivera do swojej karty (jaka to karta?),
albo przynajmniej użyj VesaFB w kernelu i driver FB w XFree.

Pozdrowienia,
        Jacek