abiword

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 22 Maj 2002, 14:21:48 CEST

W liście z śro, 22-05-2002, godz. 11:28, Robert Grabowski pisze:

> Ja mam tak ... piszę krzaczkami po polsku, ale podgląd wydruku wygląda
> cacy ... Jakoś mi to nie przeszkadza, bo i tak tego programu nie używam :)

To nie rób upgrade bo w ubiegłym tygodniu też mi działał.
I nawet miałem pliterki.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'