abiword

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Śro, 22 Maj 2002, 15:39:35 CEST

Dnia Wed, 22 May 2002 15:25:14 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisał:

> Miesce plików z metrykami to /usr/share/fonts/Type1/afm. Fontów
> formacie binarnym katalog wyżej i jeżlei już to poprawiać trzeba
> abiworda, a nie śmiecić kolejnym katalogiem po dyskach.

Tia, czytałem, na abisource, że developerzy już się przymierzają do poprawek. Jak dobrze pójdzie to za dwa lata zrobią. Pewnie wtedy będzie też leciutki jak OO.

To ja z innej beczki: proponuję poprawić Ted'a i Patetic Writera. Jakoś się nikt nie przejmuje że tam polskich literek nie ma. W przeciwieństwie do Abiłorda te programy działają i oprócz wyżej wymienionych, nie sprawiają kłopotu (no ted ni chce nowego dokumentu tworzyć, trzeba mu touch'ować ;)

IMHO cały ten Abi zajmuje niepotrzebnie miejce na ftp :)

pozdrawiam serdecznie

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]