abiword

Śro, 22 Maj 2002, 20:33:58 CEST

On Wed, 22 May 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia śro 22. maj 2002 16:19, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> (...)
> (...)
> U mnie działa i nawet wystarczy katalog /usr/X11R6/share/Abisuite/fonts/pl z
> samymi linkami do .afm i .pfm oraz odpowiedni fonts.scale.
> Właśnie robie speca do abiword-linked_fonts-pl.

Rzuć to. To jest hak i tracisz na niego niepotrzebnie czas. Użyj lepiej
grepa na źródłach w celu zlokalizowania miejsca gdzie jest definiowana
ściżka do fontów i TO popraw na włąsciwą ścieżkę. Każdą inna zmianę nie
jest warta chwili uwagi.

Albo to zrób to porządnie albo się prześpij.

O ile nie będzie chętnych żeby to zrobić w ten sposób to wywali się
abiworda wogóle z tego co ma wpaść do 1.0.

kloczek