Prawa dostępu do quota.user

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Maj 2002, 21:18:50 CEST

On Thu, 23 May 2002, Andrzej Szombierski wrote:
[...]
> Program quota zazwyczaj pobiera informacje przez quotactl, a nie z tego
> pliku, w związku z czym może być ustawiony na 0400 (nie wiem jak edquota
> sobie z tym radzi, ale może potrzebować 0600). Jeżeli quota wyświetla taki
> błąd to znaczy że quotactl() się nie powiodło. Możliwym powodem mogą być
> wyłączone aktualnie quoty.
Quota na pewno jest włączona. Przed chwilą sprawdziłem to (quotaoff,
quotacheck,quotaon) a mimo to ciągle jest ten błąd. Co więcej, występuje
on jedynie, gdy sprawdzam ją jako zwykły user. Root nie ma z tym
oczywiście problemów. Zwykly user ciągle dostaje błąd o niemożności
otworzenia pliku quota.user a potem komunikat, że nie ma dla niego
ustawionych limitów. A przecież są!

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537