Problem z fontami w kde.

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Sob, 25 Maj 2002, 03:18:42 CEST

Dnia pią 24. maj 2002 22:45, Piotr Szymanski napisał:
(...)
> A wiec co mam zrobic, zeby ta verdana dzialala ok?
(...)
Przede wszystkim - jeśli używasz kde - wywal fonts-Type1-ulT1mo.
KDE nie wyświetla prawidłowo żadnej z czcionek dostarczanej przez ten pakiet -
sprawdziłem to :(
Gdy to zrobisz - konqueror będzie zamiast verdany wyświetlał standardową
helveticę. Jesli nie będziesz skalował strony to będziesz zadowolony.
Niestety - font ten w kilkukrotnym powiekszeniu jest brzytki jak każda
skalowalna bitmapa.
Zapraszam na http://www.kki.net.pl/~adgor/misc.html
Umieściłem tam speca, który produkuje rpema z darmowymi fontami Microsoftu.
Licencja nie pozwala na dystrybucję w postaci rpema ale dla włsnych potrzeb
można sobie takowego zrobić.
Pisałeś, że miałeś kłopoty z ich używaniem -  ja to wczoraj wypróbowałem i
jestem zadowolony - nie mam zadnych problemów a verdana skaluje się pięknie.
Spróbuj i Ty - jak to mówią - do trzech razy sztuka ...

--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org