skrypty rc-scripts

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 25 Maj 2002, 12:36:49 CEST

On Sat, May 25, 2002 at 12:30:07PM +0200, Arkadiusz Chomicki wrote:
> wutam
>
> mam takie pytanko
> czy skrypty do postawienia interfejsow w PLD
> sa poprawiane do PLD czy sa czyste
Skrypty startowe (w tym i te konfigurujące sieć) są zwykle rzeczą
charakterystyczną dla dystrybucji.
rc-scripts, są to czyste skrypty w PLD. Nasze własne.
Nie zapożyczone (chociaż oparte o stare skrypty RH)
i z tego co mi wiadomo używane tylko u nas.

> zeby wygladaly odobnie
> chcialbym to przezslac do autora tamtych skryptow
Nie sądze żeby to było rozsądne. Musiałbyś najpierw sprawdzić
czy ma to szanse działać w innych, popularniejszych dystrybucjach.
Są pewne standardy dotyczące skryptów startowych i różne dystrybucje
mniej lub bardziej się ich trzymają. Musiałbyś swoje poprawki sprawdzić
z tym co mówią te standardy i przynajmniej wypróbować na różnych
dystrybucjach.

> ale nie wiem czy mam napisac ze porawile je za wzor PLD
> czy rc-scripts
rc-scripts = skrypty startowe PLD (chyba że w innej dystrybucji też się
tak nazywają).

> i chcialbym zeby bylo to w PLD
> bo uzywam tej dystrybucji
To dawaj. PLD jest najlepszym miejscem na poprawki do PLD.
Jeśli te skrypty używają jakiegoś specjalnego narzędzia, to najlepiej
żeby wylądowały w pakiecie z tym narzędziem. Jeśli nie, to może się
nadają do włączenia do rc-scripts.

Pozdrowienia,
        Jacek